Hallitus

Mäntsälän Marttojen hallitukseen kuuluu puheenjohtaja ja kymmenen jäsentä. Halutessasi lisätietoa toiminnastamme, otathan yhteyttä puheenjohtajaan tai hallituksen jäseniin.

Toimihenkilöt:

puheenjohtaja Raija Laakso, puhelin 0400 310 615 tai sähköposti mantsalanmartat@gmail.com tai raija.k.laakso@pp.inet.fi

varapuheenjohtaja Hilkka Ahosniemi, puhelin 040 486 8568 tai sähköposti hilkka.ahosniemi@msoynet.com

sihteeri Onneli Rehunen, puhelin 040 529 4092 tai sähköposti: o.rehunen@gmail.com

rahastonhoitaja Arja Ratia, puhelin 040 526 9973 tai sähköposti arja.ratia@elisanet.fi

Muut hallituksen jäsenet:

Heidi Hoffman puhelin 040 533 9741 tai sähköposti hoffmanheidi@hotmail.com (mediamartta ja medityöryhmän vetäjä)

Seija Kaipainen, sähköposti mantsalanmartat@gmail.com

Leena Laakkonen p. 0400 493 376 tai sähköposti leena.laakkonen48@gmail.com (talkootyöryhmän vetäjä)

Marjut Mäkinen, sähköposti mantsalanmartat@gmail.com

Sirpa Ranta, sähköposti mantsalanmartat@gmail.com

Anne Saarikoski, sähköposti mantsalanmartat@gmail.com

Anne Savolainen, sähköposti mantsalanmartat@gmail.com

Yhdistyksen sähköpostiosoite on mantsalanmartat@gmail.com, jota pääsevät lukemaan kaikki hallituksen jäsenet.

Talkooryhmä

Yhdistyksessämme toimii aktiivinen talkooryhmä, joka hoitaa kaikki marttojen talkootehtävät. Oli kyse kahvitarjoiluista, myyjäis- ja muista markkinatapahtumista tai tilaisuuksista, joissa toivot Mäntsälän Marttojen olevan paikalla, otathan yhteyttä talkooryhmän vetäjään Leena Laakkoseen, puhelin 0400 493 376 tai sähköpostitse leena.laakkonen48@gmail.com. HUOM! Emme järjestä yksityisten henkilöiden juhlia tai muita yksityistilaisuuksia. Näissä tapauksissa ottakaa yhteys alueen pitopalveluyrittäjiin.