Talkooryhmä

Yhdistyksessämme toimii aktiivinen talkooryhmä, joka hoitaa kaikki marttojen talkootehtävät. Oli kyse kahvitarjoiluista, myyjäis- ja muista markkinatapahtumista tai tilaisuuksista, joissa toivot Mäntsälän Marttojen olevan paikalla, otathan yhteyttä talkooryhmän vetäjään Leena Laakkoseen, puhelin 0400 493 376 tai sähköpostitse leena.laakkonen48@gmail.com.

HUOM! Emme järjestä yksityisten henkilöiden juhlia tai muita yksityistilaisuuksia. Näissä tapauksissa ottakaa yhteys alueen pitopalveluyrittäjiin.

Teemme yhteistyötä yhdistyksien, kunnan, seurakunnan  ym. julkisten toimijoiden kanssa.
Marttajäseniltä ei peritä maksuja kahvinkeittimestä ja termoskannuista.

Vuokra -ja palveluhinnasto 13.4.2022

Kahvinkeittimen ja termoskannujen (3 kpl) vuokra

50,00 /1 vrk, seuraavat 25,00 €/vrk

Martta tarjoilijana -maksu30,00 € /4 tuntia ja sen jälkeen 10,00 € jokaiselta alkavalta tunnilta + tarvikkeet (esim. kahvi, tee, maito, kertakäyttöastiat).
Leivonnaiset, makea/suolainen

2,00 €/kpl (esim. pulla, kahvikakut, pasteija, suolainen piirakka). Myös gluteeniton vaihtoehto.